• Start met vinden

    Start met vinden

    Documentbeheer & CRM voor MKB

    Beheer vanaf nu gemakkelijk relaties, documenten en dossiers, met CloudCompagnon online documentmanagement en CRM.
    Je vindt informatie razendsnel terug, zelfs als je onderweg bent.
    Start vandaag nog!

In 3 eenvoudige stappen

AL UW INFORMATIE ONLINE BIJ ELKAAR,
GESTRUCTUREERD EN RAZENDSNEL TERUG TE VINDEN!

1. MAAK RELATIES AAN

Snel & Simpel! Slechts 3 verplichte velden
De overige velden vul je gewoon later aan.

2. UPLOAD BESTANDEN & DOCUMENTEN

Elk type bestand mogelijk!

3. START MET VINDEN!

Alle velden die je hebt ingevuld zijn je zoeksleutels! Je vindt razendsnel je informatie!

Features

onze handige features Samengevat


Eenvoudig Invoeren

Eenvoudig Invoeren

Snel én eenvoudig invoeren op elk device met 3 verplichte velden. De overige 9 standaard velden kun je op een later tijdstip bijwerken.

Extra maatwerk velden voor jouw bedrijf richten we zonder problemen voor je in.

Slimme SmartTabs©

Slimme SmartTabs©

Documenten & bestanden worden automatisch bij je relatie gearchiveerd.

De SmartTabs© clusteren de documenten in overzichtelijke categoriën daardoor heb je snel alle informatie paraat in een dynamisch relatiedossier

Relatie typen

Relatie typen

Het veld "type relatie" is 1 van de handige standaardvelden. In deze keuzelijst vind je o.a. Prospect, Klant, Leverancier en Zakelijke partner.

Je kunt met deze typen later ook gemakkelijk relaties terug vinden. Denk aan "Toon alle klanten in Amsterdam"

Handige Notities

Handige Notities

Gemakkelijk en overzichtelijk gespreks- of bezoeksnotities bijhouden.

Aanmaakdatum en usercode worden automatisch vastgelegd zodat je ook de laatste notities van je collega even kunt lezen onderweg naar je klant.

Documenten koppelen

Documenten koppelen

Nooit meer hetzelfde document op meerdere plekken opslaan! Je koppelt eenvoudig bestaande documenten en bestanden.

Zo heb je dus altijd de laatste versie en worden aanpassingen automatisch op alle plekken doorgevoerd.

Voortgang bijhouden

Voortgang bijhouden

Houd eenvoudig de voortgang van een dossier bij met de notitiefunctie, die ook op dossiers beschikbaar is.

Ook hier krijgt de aantekening bij aanmaken een time-stamp en wordt de user vastgelegd, zodat je eenvoudig kunt samenwerken aan een dossier.

Status bijhouden

Status bijhouden

Met het veld "dossier status" dat standaard beschikbaar is, kun je een keuze maken uit onder andere Lopend en Gesloten.

Natuurlijk kun je dit veld ook weer zoeken, zodat je dossiers gemakkelijk terug vindt.

Flexibele Inzet

Flexibele Inzet

Zet dossiers in voor bijvoorbeeld: Projectdossiers, Evenementdossiers, Klachtdossiers en Zaakdossiers.

Door zelf een titel aan het dossier te geven, bepaal jij wat voor type dossier het is. Met de optionele beschrijving en evt een dossiernummer maak je het af.

Alle bestandstypen

Binnen de documentmanagement functionaliteit is nagenoeg elk bestandstype mogelijk. Word Documenten, Excel bestanden, afbeeldingen, photoshop bestanden, audio en video files, zelfs autocad files. Je hoeft er nooit meer naar te zoeken!

MS Office Integratie

Met de Office plugin, kun je eenvoudig documenten en bestanden opslaan naar CloudCompagnon. Hierbij wordt ook automatisch versiebeheer toegepast. De plugin herkent of er een eerdere versie in Cloudcompagnon aanwezig is.

Zoeksleutels op maat

We werken niet meer met mappen, maar met zoeksleutels die je aan documenten en bestanden meegeeft. Hierdoor hoef je nooit meer door mappen te zoeken. De standaard velden kun je uitbreiden met maatwerkvelden voor jouw specifieke bedrijfsvoering.

versie beheer

Werk gemakkelijk met concept en definitieve versies. Het werken met meerdere personen aan een document wordt eenvoudig. Ook bij extern delen bepaal je zelf of de "bezoeker" de laatste definitieve te zien krijgt of het meest recente concept.

Verbind je Buitendienst

Dicht het gat tussen binnen- en buitendienst. CloudCompagnon is ook onderweg te gebruiken. Met een tablet kan je accountmanager of monteur gemakkelijk de laatste informatie opzoeken, of documenten toevoegen en een taak uitzetten voor de binnendienst.

Responsive & Schaalbaar

CloudCompagnon is Flexibel! Door het responsive HTML5 ontwerp, werkt het met elke browser en op elke PC, laptop of tablet. Zowel Windows als Apple. Tevens is je abonnement gemakkelijk schaalbaar wanneer je meer personeel krijgt.
Gecontroleerd Delen

Gecontroleerd Delen

Via een link of een QR-code, waardoor het bestand op 1 plek onderhouden wordt.

Bepaal welke versie (huidige/laatse concept/laatste definitief) de lezer mag zien en de geldigheids duur van de link.

Taken & Notificaties

Taken & Notificaties

Zet taken uit voor jezelf of een collega. Stel een deadlinedatum in, hoe vaak je een notificatie wil en naar wie de taak geëscaleerd moet worden bij verloop.

Dit is mogelijk op een document of bestand, een relatie en een dossier

ONTDEK ALLE FEATURES

Wat kost het?

Bepaal jouw prijsplan

We hebben voor elk type bedrijf een transparant en passend prijsplan.
Bepaal eenvoudig jouw plan op basis van het aantal users binnen je bedrijf.

1-3 Users

1-3 Users

€ 12,50

Per user/maand
4-6 Users

4-6 Users

€ 11,50

Per user/maand
7-9 Users

7-9 Users

€ 10,50

Per user/maand
10-20 Users

10-20 Users

€ 9,50

Per user/maand
21+ Users

21+ Users

Op Aanvraag

Naast je maandelijkse abonnementkosten, zijn er voor jouw bedrijf éénmalig opstartkosten voor de initiële inrichting. Tot 5 gebruikers is dit een vast bedrag van €495,-. Vanaf 6 gebruikers worden deze kosten bepaald door het aantal users en de complexiteit van het maatwerk.

30 Dagen uitproberen

START JOUW 30 DAY CHALLENGE!

Wil je CloudCompagnon proberen om een indruk te krijgen? Start meteen je 30 DAY CHALLENGE en probeer het 30 dagen GRATIS

BEGIN METEEN

Blijf op de hoogte

Ontvang onze 2-maandelijkse nieuwsbrief

We houden je graag op de hoogte met relevante info, gebruikstips en nieuws over de ontwikkelingen
.

Cloudcompagnon College

Wil je alles weten over onze oplossing?

We geven regelmatig gratis colleges waarin we dieper in gaan op alle functionaliteiten en handige tips geven over het gebruik.
Schrijf je snel in voor het eerst volgende college.

MELD JE AAN

Veel gebruikt in

Eventmanagement
Weddingplanning
Administratiekantoren
Consultancy
Industrie
Coaching & Mediation

Over ons

In 2015 vonden 2 vakidioten het hoog tijd dat er een échte Documentmanagement cloudoplossing kwam als alternatief voor de zakelijke Dropbox, Onedrive en Sharepoint.
lees meer...